تلگرام چیست؟
تلگرام یک ابزار پیام‌رسانی فوری است که به شما امکان می‌دهد حتی بدون اشتراک‌گذاری شماره تلفن خود، از مخاطبین خود پیام ارسال و دریافت کنید.

این کار را از طریق یک پروتکل ارتباطی به نام MTProto انجام می دهد که به شما این امکان را می دهد که جلسات مختلف را در چندین دستگاه بدون اتصال همزمان باز کنید.

این برنامه در سال 2013 توسط برادران پاول و نیکولای دوروف به عنوان یک راه جایگزین برای برقراری ارتباط خارج از واتس اپ ایجاد شد. این روشی است که می‌توانید با استفاده از ابر خودش از پیام‌ها، فایل‌های ویدیویی، یادداشت‌های صوتی و موارد دیگر ارسال کنید.

همچنین رمزگذاری سرتاسری را به شما ارائه می دهد تا هیچ کس دیگری نتواند بداند در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

برای چه کاری می توان از تلگرام استفاده کرد؟
شما می توانید از تلگرام برای بسیاری از موارد استفاده کنید که برخی از آنها عبارتند از:

1. ارسال پیام
البته، به عنوان یک پلتفرم پیام‌رسانی فوری، به شما امکان می‌دهد پیام‌هایی را به و از مخاطبین خود ارسال و دریافت کنید. نیازی نیست شماره تلفن خود را به اشتراک بگذارید، در واقع می توانید برای محافظت از حریم خصوصی خود آن را پنهان کنید.

تلگرام به شما این امکان را می دهد که نام کاربری خود را بسازید تا بتوانید از طریق موتور جستجوی آن پیدا شوید. شما فقط باید نام کاربری افراد را بدانید و در عرض چند ثانیه آنها را پیدا خواهید کرد.

می‌توانید ویدیو، فایل صوتی، متن ارسال کنید، با بسیاری از شرکت‌کنندگان تماس ویدیویی نامحدود برقرار کنید. همه اینها در تلفن همراه یا رایانه شما.

لینک ربات ایردراپ تلگرام،لیست بهترین ایردراپ های تلگرام،قیمت ایردراپ های تلگرام،بهترین ایردراپ های رایگان تلگرام،لیست ایردراپ های جدید تلگرام،بهترین ایردراپ های تلگرام نی نی سایت،بهترین ایردراپ های تلگرام نوبیتکس،لیست بهترین ایردراپ های تلگرامی،بهترین ایردراپ های تلگرام به ترتیب،لیست ایردراپ های معتبر تلگرامی،بهترین ایردراپ های جدید تلگرام،بهترین ربات ایردراپ تلگرام،بهترین ایردراپ های رایگان در تلگرام،بهترین ایردراپ های تلگرام با تیک آبی،بهترین کانال ایردراپ تلگرام،زمان لیست شدن ایردراپ ها تلگرام،لیست ایردراپ های جدید،ایردراپ چیست،بهترین کانال معرفی ایردراپ تلگرام،ایردراپ تون کوین،بهترین ایردراپ های 2024 تلگرام،بهترین ایردراپ های تلگرام،ایردراپ تیک ابی تلگرام،ایردراپ های رایگان تلگرام،ایردراپ های معتبر تلگرام،لیست ایردراپ های رایگان،ربات ایردراپ تلگرام،ایردراپ جدید تلگرام،نام ایردراپ های تلگرام،ایردراپ تلگرام toncoin،ایردراپ رایگان،کانال ایردراپ معتبر،ایردراپ رایگان تلگرام،ایردراپ تون کوین،تون کوین رایگان تلگرام،ایردراپ های تلگرام،ایردراپ تلگرام چیست،ایردراپ رایگان جدید،آموزش دریافت ایردراپ رایگان،ایردراپ های اینده دار تلگرام،ربات ماین توکن تلگرام،بهترین ایردراپ های 2024،ربات ارز دیجیتال رایگان تلگرام،روش دریافت toncoin،ایردراپ رایگان ۲۰۲۴،ایردراپ رایگان ایرانی،ایردراپ رایگان اتریوم،ایردراپ شیبا تلگرام،ایردراپ رایگان تراست ولت،لیست توکن های رایگان تراست ولت