چگونه می توانم با استفاده از تلگرام برای تحصیل درآمد منظم داشته باشم؟
مربیان از سراسر جهان به لطف مهارت ها، دانش و برنامه تلگرام خود از نظر مالی مستقل شده اند. به لطف ربات InviteMember، هزاران سازنده محتوا در سراسر جهان در حال ایجاد مشاغل پایدار هستند که طرح های اشتراک برنامه های آموزشی آنلاین خود را در تلگرام می فروشند.

یکی از ویژگی های اصلی ربات برای کمک به مدیریت یک کسب و کار مبتنی بر اشتراک، خودکار کردن اضافه و حذف مشترکین است. می توانید ارسال یادآوری های تمدید، کنترل دسترسی به منابع خصوصی خود و شارژ مشتریان خود را فراموش کنید. ربات به طور خودکار از این موضوع مراقبت می کند در حالی که شما بر روی آنچه واقعا مهم است تمرکز می کنید و محتوای ارزشمند ارائه می دهد.

پلتفرم InviteMember دارای یک لیست عالی از ادغام‌های پرداخت است که می‌توانید فعال کنید و به مشتریان شما امکان می‌دهد از هر کجای دنیا پرداخت کنند. شما فقط باید حساب ارائه دهنده پرداخت خود را به پروژه عضویت خود متصل کنید. سپس، هر بار که شخصی پرداخت می کند، کاربر به دامنه ارائه دهنده پرداخت مانند پی پال یا استریپ برده می شود و پرداخت پردازش شده و مستقیماً به کیف پول شما واریز می شود.

کارآفرینانی که از تلگرام برای آموزش استفاده می کنند، تمایل به ایجاد سطوح اشتراک دارند تا فرصت های یادگیری متنوع تری را ارائه دهند. برای مثال، اگر زبان تدریس می‌کنید، می‌توانید یک طرح اشتراک «پایه» ایجاد کنید که فقط شامل یک کانال با مطالب آموزشی است و سپس یک طرح «ممتاز» با دسترسی به کانالی ایجاد کنید که در آن کلاس‌های زبان نیز می‌تواند پخش جریانی شود.

این روزها تقاضای زیادی برای آموزش آنلاین وجود دارد. دوره های آماده سازی آزمون ها، زبان ها، تکنیک ها و هر نوع دانش قابل اشتراک گذاری دیگری می تواند اطلاعات بسیار ارزشمندی برای مخاطبان انبوه باشد. بسیاری از مربیان این را درک کرده اند و از تلگرام برای دسترسی به مخاطبان گسترده تری در سراسر جهان استفاده می کنند.

با ربات InviteMember می توانید در عرض چند دقیقه کسب و کار آموزش آنلاین خود را در تلگرام راه اندازی یا تقویت کنید. این ربات به شما کمک می کند تا وظایف مدیریت کسب و کار خود را انجام دهید و همچنین به شما ابزارهای بازاریابی برای جذب، پرورش و بازیابی مشتریان خود می دهد.
ایجاد یک پروژه مبتنی بر اشتراک رایگان است و می توانید با رشد خود آن را ارتقا دهید. امروز آغاز کن!

لیست لینک بهترین ربات های ایردراپ تلگرام جدید رایگان معتبر