چگونه از تلگرام برای آموزش استفاده کنیم؟
سه ویژگی اصلی تلگرام را برای آموزش الکترونیکی ایده آل می کند: گروه ها، کانال ها و ربات ها. از گروه های تلگرام می توان مانند کلاس های بزرگ استفاده کرد. معلمان می توانند هر فرمت فایلی را با دانش آموزان خود به اشتراک بگذارند، دانش آموزان می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و ارتباطات را می توان تنظیم کرد تا همه چیز را مرتب نگه دارد.

علاوه بر این، کانال های تلگرام راهی عالی برای محتوا، ایجاد خبرنامه یا حتی اشتراک گذاری وبلاگ یا پادکست هستند. برخلاف گروه ها که محدودیت 200000 عضو دارند، کانال ها می توانند تعداد نامحدودی عضو داشته باشند. کانال‌ها برای پخش رویدادهای زنده یا اطلاع‌رسانی و به‌روزرسانی دانش‌آموزان عالی هستند.

سومین قابلیتی که امروزه تلگرام را به بهترین اپلیکیشن پیام رسان تبدیل می کند، امکان ایجاد ربات است. شما می توانید یک ربات برای انجام تقریباً هر کاری ایجاد کنید، از جمله دانلود ویدیوهای یوتیوب، دریافت اخبار یا مدیریت یک کسب و کار مبتنی بر اشتراک. اما اگر یک ربات خاص، ربات InviteMember نبود، گروه‌ها و کانال‌های تلگرام به اندازه آن‌ها برای مربیان مفید نبودند.

به لطف ربات InviteMember، گروه‌ها و کانال‌های خصوصی تلگرام اکنون می‌توانند به حوزه کسب و کار عضویت شما فقط برای اعضا تبدیل شوند. اگر می خواهید از آموزش آنلاین در تلگرام درآمد کسب کنید دقیقاً به این نیاز دارید. ربات InviteMember برنامه های اشتراک ایجاد می کند، ادغام های پرداخت را به هم متصل می کند و به مربیان کمک می کند از طریق برنامه پول دریافت کنند.

ماجور استارز major stars میجر تلگرام