معرفی Toncoin Airdrop
Toncoin که در ابتدا در سال 2018 با نام شبکه باز تلگرام معرفی شد، در ابتدا عملکردهای مرتبط با پلت فرم پیام رسان تلگرام را یکپارچه کرد. به دنبال چالش‌های نظارتی با SEC که منجر به تصمیم‌گیری به نفع تنظیم‌کننده شد، این پروژه در سال 2020 دستخوش دگرگونی قابل‌توجهی شد. تیم جدیدی از توسعه‌دهندگان به نام NewTON اصلاحات سکه و اکوسیستم آن را انجام دادند که منجر به یک استراتژی استراتژیک شد. تغییر نام تجاری بنابراین، چیزی که زمانی به عنوان شبکه باز تلگرام شناخته می شد، به هویت فعلی خود، «شبکه باز» تغییر کرد.
پیدایش و کاربرد Toncoin
Toncoin به سرعت به عنوان یک سنگ بنای جهان بلاک چین صعود کرده است که زیربنای کاربرد چندوجهی آن در اکوسیستم TON است. به عنوان ارز دیجیتال بومی، اپلیکیشن $TON از تسهیل کارمزد تراکنش ها در زنجیره بلاک تون کوین تا خدمت به عنوان رسانه ضروری برای عملیات های مختلف شبکه را شامل می شود. برخلاف سایر پلتفرم‌ها که ممکن است از توکن‌های جایگزین برای کارمزد استفاده شود، Toncoin دلار TON را به عنوان تنها توکن برای پردازش تراکنش‌ها نگه می‌دارد، که مکانیسم هزینه گاز شبکه اتریوم را منعکس می‌کند اما با مزایای منحصربه‌فردش.
Toncoin Airdrop: کاتالیزوری برای رشد جامعه
Toncoin Airdrop به عنوان یک رویداد مهم ظاهر شده است و به طور قابل توجهی دید و پایگاه کاربران شبکه را تقویت می کند. این استراتژی نه تنها به اعضای جامعه پاداش می دهد، بلکه تعامل آنها با اکوسیستم Toncoin را نیز عمیق تر می کند. مشارکت هر یک از شرکت‌کنندگان در Toncoin Airdrop، اخلاق غیرمتمرکز شبکه را برجسته می‌کند و توزیع گسترده و مشارکت فعال در سراسر صفحه را تضمین می‌کند.

ربات ماجور استارز major stars میجور تلگرام استارز بهترین ایردراپ لینک