سئو وردپرس:متا سایت (جلسه هفتم)

سئو سایت www یا بدون www
برای دسترسی به بسیاری از سایت ها دو روش وجود دارد. برای مثال ،اگر شما سایت  test.com رو چک کنید، متوجه خواهید شد هر دوی http://test.com و http://www.test.com در دسترس هستند. سعی کنید سایت شما نیر به هر دو طریق در دسترس باشد.

به صورت پیش فرض، وردپرس تغییر مسیر را برای شما مدیریت می کند، و از تغییر مسیر302  استفاده می شود. 302 به موتور جست و جو می فهماند که تغییر مسیر به صورت موقت است، اما شما در واقع می خواهید به آن بگویید که تغییر مسیر به صورت دائمی است به طوری که تمام حجم به یک مکان می رود. برای انجام این کار،شما باید تغییر مسیر 301 را اجرا کنید.

 می توانید هر کدام از این دو مورد را انتخاب کنید تا گوگل درGoogle Webmaster Tools لیست کند، اما انجام این مورد هنوز هم ضروری است.با این حال انتخاب WWW یا بدون WWW سایت کاملابه خود شما برمی گردد.

شما باید قادر به ویرایش فایل .htaccess خود باشید که می توانید آن را در فولدری با همین نام که وردپرس را در سرور نصب کردید پیدا کنید.طریقه ی کد نویسی من را در اینجا مشاهده می کنید:

# Begin 301
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.viperchill\.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.viperchill.com/$1 [L,R=301]
# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>
# END WordPress

کد نویسی دیگری را در فایل .htaccess خود برای تغییر مسیر های خاص انجام دادم، اما این همه ی چیزی است که نیاز دارید سایت خود را از  نسخه ی بدون www به نسخه ی www تغییر مسیر بدهید. همچنین به یاد داشته باشید که به جای viperchill.com نام دامنه ی خود را بگذارید.

لیست دورهایآموزش سئو وردپرس:

منبع:سئو سایت و بهینه سازی سایت در اصفهان و سئو سایت در اصفهان

منبع:http://rseo.ir/wordpress-seo-training-7/