عکس دعای ناد علی

اما پاسخ های جالب و شگفت انگیز کاربران نسبت به خواندن دعای ناد علی

سلام میدونی من توی زندگیم یه مشکل خیلی خیلی خیلی بزرگ داشتم فقط فکر کن که اینقدر بزرگ بود که 4 سال تمام شب و روز گریه می کردم. توی این چهار سال هر دعایی رو بگی امتحان کردم. و هیچ چیز  و دعایی به اندازه اینهایی که میگم جواب نداد:
اول قرآن و فارسی خوندم و به معنیش خیلی فکر کردم
دوم هر چیزی که توی قرآن بود و من فکر می کردم توی زندگیم برخلافش انجام دادم شروع کردم به استغفار خوندن و به همه کارهام از اول عمرم فکر کردم مثلا اگر کسی رو ناراحت کرده بودم بگیر تا آخر
سوم روز تولد حضرت رقیه یه غذا نذر کردم
اگه باورت میشه هنوز نمیدونم چطوری مشکلم حل شد. فقط میدونم کار خدا بوده حتی کسی که این خبر و به من داد خودش باورش نمیشد و فقط گفت نمیدونم چطور شده.
دعای ناد علی بسیار سریع الاجابه است موفق باشی
منبع:http://www.codetools.ir/nad-ali.html